본문 바로가기
World of warcraft

[POP] Break the ice - Britney spears 가사/해석/감상

by 먀아 2008. 9. 25.
반응형




It's been a while
정말 오랜만이야
I know I shouldn't have kept you waiting
너희를 기다리게 해선 안되는데
But I'm here now
하지만 이젠 내가 왔잖아

 

I know it's been a while
정말 오랜만이야
But I'm glad you came
하지만 나를 다시 찾아줘서 기뻐

And I've been thinking 'bout
항상 생각해왔어
How you said my name
네가 내 이름을 외치는 모습을
Got my body spinning
넌 내 몸을 흔들리게 해
Like a hurricane
마치 허리케인같이
And it feels like
마치 이런 느낌이야
You got me going insane
네가 나를 미쳐가게 만드는
And I can't get enough
난 만족할 수 없어
So let me get it up
그러니 나를 허락해줘

 

Ooh, looks like we're alone now
우리 둘만 남은 것 같아
You ain't gotta be scared
겁먹을 필요없어
We're grown now
우린 이제 어른이니까
I'm a hit defrost on ya

난 너를 녹여 난로가 될게
Let's get it blazin'
어서 활활 불태워버리자
We can turn the heat up if you wanna
네가 원한다면 우린 뜨겁게 할 수 있어
Turn the lights down low if you wanna
네가 원한다면 불을 끌 수 있어
Just wanna move you
널 움직이고 싶지만
But you're froze up
넌 지금 얼어붙어있어
That's what I'm saying
그러니 내 말 잘들어

 

Let me break the ice
내가 너를 녹여줄게
Allow me to get you right
너를 도울 수 있도록 허락해줘
Won't you warm up to me
네가 내게 흥분하면
Baby I can make you feel
내가 널 뜨겁게 해줄 수 있어

Let me break the ice
내가 너를 녹여줄게
Allow me to get you right
너를 도울 수 있도록 허락해줘
Won't you warm up to me
네가 내게 흥분하면
Baby I can make you feel
내가 널 뜨겁게 해줄 수 있어

 

So you warming up yet?
그래도 아직 너는 뜨겁지 않니?

 

You got me hypnotized
넌 나를 최면에 빠지게 했어
I never felt this way
이런 기분은 처음이야
You got my heart beating
넌 내 심장이 뛰게 만들었어
Like an 808
마치 808처럼

Can you rise
어서 일어서줘
To the occasion
특별한 오늘을 위해
I'm patiently waiting because
조용히 기다려 왔잖아 왜냐면
It's getting late
이제 점점 늦어지고 있거든
And I can't get enough
나는 충분하지 않아
So let me get it up
그러니 나를 이제 허락해줘


Ooh, looks like we're alone now
우리 둘만 남은 것 같아
You ain't gotta be scared
겁먹을 필요없어
We're grown now
우린 이제 어른이니까
I'm a hit defrost on ya
난 너를 녹여 난로가 될게
Let's get it blazin'
어서 활활 불태워버리자
We can turn the heat up if you wanna
네가 원한다면 우린 뜨겁게 할 수 있어
Turn the lights down low if you wanna
네가 원한다면 불을 끌 수 있어
Just wanna move you
널 움직이고 싶지만
But you're froze up
넌 지금 얼어붙어있어
That's what I'm saying
그러니 내 말 잘들어

 

Let me break the ice
내가 너를 녹여줄게
Allow me to get you right
너를 도울 수 있도록 허락해줘
Won't you warm up to me
네가 내게 흥분하면
Baby I can make you feel
내가 널 뜨겁게 해줄 수 있어

Let me break the ice
내가 너를 녹여줄게
Allow me to get you right
너를 도울 수 있도록 허락해줘
Won't you warm up to me
네가 내게 흥분하면
Baby I can make you feel
내가 널 뜨겁게 해줄 수 있어

 

I like this part
이 부분 듣기 좋아
Feels kinda good
느낌이 괜찮은걸

 

Let me break the ice
내가 너를 녹여줄게
Allow me to get you right
너를 도울 수 있도록 허락해줘
Won't you warm up to me
네가 내게 흥분하면
Baby I can make you feel
내가 널 뜨겁게 해줄 수 있어

Let me break the ice
내가 너를 녹여줄게
Allow me to get you right
너를 도울 수 있도록 허락해줘
Won't you warm up to me
네가 내게 흥분하면
Baby I can make you feel
내가 널 뜨겁게 해줄 수 있어

 




 

반응형